Veel gestelde vragen (Of neem contact op: 06 122 660 81 of 06 122 661 53)

Algemeen

Zegt JNP Groep mijn huidige verzekering op?

Ja! Onderdeel van onze dienstverlening is de opzegservice. Neemt u een verzekering via ons af dan kunt u in het laatste deel van het proces de mogelijkheid selecteren dat wij uw huidige verzekering opzeggen, Wel zo makkelijk en geheel kosteloos! Wij zorgen dan ook voor een naadloze aansluiting tussen de verzekeringen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

De door ons getoonde prijzen in het productaanbod gaan standaard uit van betaling per maand. De bedragen dienen automatisch van uw rekening afgeschreven te worden middels een gewone machtiging of Ideal. Geeft u de voorkeur aan betaling per jaar dan kunt er ook voor kiezen om eerst een factuur te ontvangen.

Kan ik mij bedenken?

Het antwoord daarop is ja! U heeft na aankoop van het product eo bevestiging van verzekeringsdekking 14 dagen de tijd om u te bedenken. De verzekering wordt geacht nooit te hebben bestaan en de eventueel betaalde premie wordt per ommegaande op uw rekening overgemaakt.

Wanneer krijg ik mijn polis ?

Aanvraagproces: U kiest een product, maakt een account aan om vervolgens nog een kort afsluitend vragenformulier online in te vullen. Hiermee wordt door u aan alle formele verplichtingen voor het tot stand komen van een verzekering voldaan. Daarna ontvangt u onmiddellijk een bevestiging van de aankoop en een samenvatting van de door u verstrekte informatie.

Dekking: Wij geven het risico in dekking conform de door u gekozen configuratie, bevestigen dat aan u en leveren vervolgens uiterlijk binnen 5 werkdagen een digitale polis

Kan ik mijn huidige verzekering voortzetten via JNP Groep?

Ja dat kan! Wij kunnen ons voorstellen dat u tevreden bent met de huidige verzekering of liever niet overstapt naar een andere verzekeraar, maar wel wil besparen. Specifiek hiervoor hebben wij een online bespaarservice opgericht. Dus wacht niet langer en bespaar simpel en snel!

Heb ik meer voordeel als ik lid ben van een beroeps- of franchiseorganisatie?

Voor diverse franchise-, beroeps- en belangenorganisaties hebben wij inmiddels collectief ingekocht met een lagere prijs eo betere dekking tot gevolg. Selecteer in ons online productoverzicht de organisatie waarbij u bent aangesloten. Zit deze organisatie er niet bij dan kunt u ons dit met vermelding van een contactpersoon berichten via e-mail. Wij zullen vervolgens overleggen met de betreffende organisatie

BAV

Er is geen product beschikbaar dat past bij mijn bedrijf, wat nu?

Alhoewel wij ons een productenpallet met zorg hebben samengesteld is niet voor elk bedrijf een passend product beschikbaar. Het kan bijvoorbeeld zijn dat uw onderneming qua omvang, structuur of aandachtgebieden simpelweg vraagt om maatwerk. Ook dat is bij JNP Groep mogelijk!

Met meer dan 35 jaar ervaring in aansprakelijkheidsverzekeringen kunnen wij uw verzekering op maat toesnijden en door ons kostenmodel ook nog eens zeer voordelig. Wilt u geheel vrijblijvend een offerte ontvangen vul dan in enkele minuten het online vragenformulier in.

Is maatwerk mogelijk?

Heeft u specifieke wensen of leent uw organisatie zich niet voor een gestandaardiseerd product? Wij zijn u graag van dienst met maatwerk. Om te beginnen vragen wij u het online vragenformulier in te vullen, wat overigens maar enkele minuten van uw tijd zal vragen. Vervolgens overleggen wij met u over het plan van aanpak.

Wenst u eerst een oriënterend gesprek dan is dat uiteraard ook mogelijk. Kiest u voor een afspraak in V/D Valk te Ridderkerk dan brengen wij daarvoor EUR 80,- exclusief btw in rekening. De prijs voor een afspraak op locatie is nader overeen te komen. Stuur ons een e-mail met uw verzoek.

Wanneer krijg ik mijn polis?

Aanvraagproces: U kiest een product, maakt een account aan om vervolgens nog een kort afsluitend vragenformulier online in te vullen. Hiermee wordt door u aan alle formele verplichtingen voor het tot stand komen van een verzekering voldaan. Daarna ontvangt u onmiddellijk een bevestiging van de aankoop en een samenvatting van de door u verstrekte informatie.

Dekking: Wij geven het risico in dekking conform de door u gekozen configuratie, bevestigen dat aan u en leveren vervolgens uiterlijk binnen 5 werkdagen een digitale polis

Kan ik ook een verzekeringscertificaat krijgen voor opdrachtgevers, geldverstrekkers e.d.?

Ons productaanbod bevat niet alleen verzekeringsproducten, maar ook aanverwante diensten. Zo heeft u de mogelijkheid om tegen een klein bedrag certificaten op te vragen om te kunnen overleggen aan opdrachtgevers, toezicht houdende instanties e.d. Zeker voor opdrachtgevers is het aan te raden om te werken met verzekeringscertificaten. U voorkomt daarmee dat zij volledig inzicht in uw polis hebben en bovendien bevestigd dat voor hun ook de actualiteit van de polis.

AOV

Wijzigingen

Hoe kan ik mijn verzekering wijzigen?

Eenmaal een verzekering bij ons afgenomen ontvangt u inloggegevens om in een beschermde omgeving uw account te beheren en om uw verzekeringen te wijzigen en schades te melden. De door u gewenste wijzigingen worden door ons geïnventariseerd middels een conditioneel online vragenformulier. Direct, snel en gemakkelijk

Na het verzenden ontvangt u direct een ontvangstbevestiging en binnen 24 uur een eerste reactie. In de meeste gevallen werken wij een offerte uit, maar het kan ook voorkomen dat wij u adviseren om een ander product af te nemen welke de huidige verzekering zal vervangen. Premies worden uiteraard verrekend.

Wanneer kan de verzekering opgezegd worden?

De opzegmogelijkheden zijn afhankelijk van de door u gekozen contractduur. Gedurende 1e contractperiode kan de verzekering niet tussentijds worden beëindigd, behoudens enkele situaties zoals bijvoorbeeld het vervallen van het verzekerd belang. Na de 1e contractperiode kunt u op elk willekeurig moment opzeggen, soms direct of anders met een opzegtermijn van 1 of 2 maanden

Hoe kan ik mijn verzekering beëindigen?

Dit kan op dezelfde manier als het wijzigen van uw verzekering. Na in te loggen met uw account heeft u toegang tot de functionaliteit om uw verzekering te wijzigen en dus ook op te zeggen. Middels een kort vragenroutine wordt de reden van de gewenste beëindiging van de verzekering geïnventariseerd, opdat wij de juiste nazorg kunnen leveren. U ontvangt direct een ontvangstbevestiging en niet veel later een inhoudelijke reactie van JNP Groep.

Krijg ik premierestitutie bij tussentijdse beëindiging?

Ja! Komt de verzekering tussentijds te vervallen dan krijgt u de premie in principe pro rato teruggestort.

Account

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?

Indien u het wachtwoord bent vergeten dan kunt u rechtsboven in de menubalk met uw gebruikersnaam eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Is ook de gebruikersnaam u ontschoten dan neemt het best even contact met ons op via de e-mail.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Uit service overwegingen sturen wij u bij aankoop en verlenging van een verzekering per e-mail een factuur, ook als u gekozen heeft voor automatische incasso. Dat is wel zo makkelijk voor uw eigen administratie. Wenst u op enig moment een kopie van een factuur dan kunt deze eenvoudigweg bij ons opvragen.